1-Alamolhodaei,
H. (2001). Convergent/ Divergent cognitive styles and
mathematical problem solving. Journal of Science and
Mathematics Education in Southeast Asia 24 (2), 102-
115.
|
2-
Alamolhodaei, H. (2002). Students’ Cognitive Style and
Mathematical word Problem Solving. Journal of the Korea
Society of Mathematical Education Series. D: Research in
Mathematical Education, 6 (2), 171-182
|
3-
Alamolhodaei, H. (2009). A Working Memory Model Applied to
Mathematical word Problem Solving.
Asia Pacific Education Review. Vol 10 (2).
* این مقاله در مجله
ISI
(APER)
کره جهت چاپ در آوریل 2009 پذیرفته شده است. |
4- سبكهاي شناختي و تأثيرشان
بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان رشتههاي پرستاري (مجله علمي
ترويجي دانشكده علوم پزشكي سبزوار – 1998/1376)
|
5- نقش تاريخ رياضي در آموزش
رياضيات (مجله فرهنگ و انديشه رياضي 1999/1378)
|
- مقاله كشوري در
Seminar on multimedia for productivity and enhancement
نقش چند رسانهاي در ارتقاي بهرهوري (سمينار برگزار شده در
كشور تايلند – 1999)
|
7- سبكهاي يادگيري و تأثير آن
ها بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان در درس رياضي عمومي و آناليز
(مجموعه مقالات علمي چهارمين كنفرانس آموزش رياضي ايران –
1999)
|
8- اضطراب رياضي، مجله علمي
پژوهشي دانشكده علوم تربيتي دانشگاه تهران – سال پنجم شماره 1
– (2000/1379)، صفحات 119-99
|
9- نقش طرحهاي مفهومي در
ياددهي – يادگيري رياضيات (مجموعه مقالات علمي پنجمين كنفرانس
آموزش رياضي ايران – 2001/1379)
|
10- نظريه سازنده گرايي و
يادگيري رياضيات (مجله علومتربيتي و روانشناسي دانشگاه فردوسي
مشهد – ج 3 شماره دوم – صفحات 105-65
|
12- مقاله «ميدان بستگي
شاگردان و ياددهي – يادگيري رياضيات» چاپ شده در مجله اتحاد
وابسته به انجمن معلمان رياضي ايران، شماره دوم و سوم، صفحات 4
تا 8 |
13- مقاله ریاضیات و آموزش های
غیر رسمی ارائه شده به سمینار آموزش های غیررسمی در دانشگاه
فردوسی مشهد- اردیبهشت ماه87
|
|
|