دکتر سید حسن علم الهدایی

 

  دانشيار دانشکده علوم ریاضی

 

  دانشگاه فردوسی مشهد

 

Dr  .S .   Hassan   Alamolhodaei

Associate Professor

Faculty of Mathematical Science

Ferdowsi University of Mashhad     ( FUM)          

 

راهنمايي و مشاوره پايان‌نامه‌هاي كارشناسي‌ارشد و دكتري

 

نام دانشجو

 

تاريخ دفاع

 

عنوان پايان‌نامه

 

مقطع

 

نوع هدایت

 

محمدرضا كرامتي

 

زمستان 81

 

مطالعه تأثير يادگيري مشاركتي بر رشد پايه‌هاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي رياضي

دكتري

 

مشاور

احمد هدايت‌پناه

 

زمستان 82

 

مطالعه و بررسي مشكلات و اختلافات يادگيري دانشجويان با سبك‌هاي مختلف شناختي در دروس رياضي مراكز آموزشي عالي فني گيلان

دكتري

 

راهنما

 

ابوالقاسم اكبيا

 

زمستان 79

 

بررسي اثربخشي ظرفيت حافظه فعال و سبك‌هاي شناختي در عملكرد درس رياضي دانش‌آموزان پسر سال سوم راهنمايي شهر خواف در خراسان در سال تحصيلي 79-78

كارشناسي‌ارشد

 

راهنما

 

صديقه ابراهيمي

 

زمستان 84

 

بررسي، تعيين و تبيين ويژگي‌هاي دبيران موفق ‌رياضي

كارشناسي‌ارشد

 

مشاور

 

منيژه اسكندري

 

بهار 85

 

بررسي و مطالعه حافظه فعال شاگردان و پنداشت‌هاي غلط آنان در يادگيري رياضيات دبيرستان

كارشناسي‌ارشد

 

راهنما

 

زهره قرباني

 

تابستان 85

 

بررسي مقايسه عملكرد دانش‌آموزان با تفکر همگرا و واگرا در حل مسائل كران باز در درس حسابان كارشناسي‌ارشد

راهنما

 

مهدی رحماني

 

تابستان 85

 

مطالعه و بررسی اثر بخشی و پیش بینی اضطراب و نگرش ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر رشته علوم ریاضی پیش دانشگاهی در ناحیه 4 مشهد کارشناسی ارشد مشاور
سیده اعظم میرگلورزی

زمستان 86

 

ارزشیابی تکوینی (مستمر) و تاثیر آن در یادگیری حساب دیفرانسیل و انتگرال دوره پیش دانشگاهی کارشناسی ارشد مشاور

منیره عباسی

 

آذرماه 87

 

بررسی اثربخشی میزان دقت ریاضی و اضطراب ریاضی دانشجویان با سبک های متفاوت شناختی بر عملکرد حل مساله درس جبر دانشگاهی کارشناسی ارشد راهنما

محبوبه جوانمرد برگرد

 

آبان ماه 87

 

مطالعه نقش خودکارآمدی دانش آموزان با سبک های متفاوت شناختی در حل مسائل کران باز ریاضی

کارشناسی ارشد

 

راهنما

نجمه فرساد

 

آذر ماه 87

 

بررسی میزان اثربخشی حافظه فعال و سبک های یادگیری (همگرا/ واگرا) بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر دوم ریاضی دبیرستان شهر قوچان کارشناسی ارشد راهنما
علی اکبر حسینی

زمستان 87

 

بررسی نقش طرحواره های ریاضی در کاهش بار حافظه فعال شاگردان و یادگیری معنی دار آنان در درس حسابان کارشناسی ارشد راهنما

مریم اکبریان

 

زمستان 87

 

بررسی تاثیر تفکر همگرا/ واگرا در به کارگیری استراتژی فراشناخت روی عملکرد دانش آموزان دختر دبیرستانی در حل مسائل ریاضی کارشناسی ارشد راهنما
ناصری زمستان 87 ارتباط میان مفاهیم ریاضی و تصویر ذهنی آن ها نزد شاگردان ازطریق بررسی پنداشت های غلط آنان به هنگام یادگیری مفاهیم و حل مساله کارشناسی ارشد

راهنما