نام دانشجو
|
تاريخ دفاع
|
عنوان پاياننامه
|
مقطع
|
نوع هدایت
|
محمدرضا كرامتي
|
زمستان 81
|
مطالعه تأثير يادگيري مشاركتي
بر رشد پايههاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي رياضي |
دكتري
|
مشاور |
احمد هدايتپناه
|
زمستان 82
|
مطالعه و بررسي مشكلات و
اختلافات يادگيري دانشجويان با سبكهاي مختلف شناختي در دروس
رياضي مراكز آموزشي عالي فني گيلان |
دكتري
|
راهنما
|
ابوالقاسم اكبيا
|
زمستان 79
|
بررسي اثربخشي ظرفيت حافظه
فعال و سبكهاي شناختي در عملكرد درس رياضي دانشآموزان پسر
سال سوم راهنمايي شهر خواف در خراسان در سال تحصيلي 79-78 |
كارشناسيارشد
|
راهنما
|
صديقه ابراهيمي
|
زمستان 84
|
بررسي، تعيين و تبيين
ويژگيهاي دبيران موفق رياضي |
كارشناسيارشد
|
مشاور
|
منيژه اسكندري
|
بهار 85
|
بررسي و مطالعه حافظه فعال
شاگردان و پنداشتهاي غلط آنان در يادگيري رياضيات دبيرستان |
كارشناسيارشد
|
راهنما
|
زهره قرباني
|
تابستان 85
|
بررسي مقايسه عملكرد
دانشآموزان با تفکر همگرا و واگرا در حل مسائل كران باز در
درس حسابان |
كارشناسيارشد |
راهنما
|
مهدی رحماني
|
تابستان 85
|
مطالعه و بررسی اثر بخشی و پیش
بینی اضطراب و نگرش ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
رشته علوم ریاضی پیش دانشگاهی در ناحیه 4 مشهد |
کارشناسی ارشد |
مشاور |
سیده اعظم میرگلورزی |
زمستان 86
|
ارزشیابی تکوینی (مستمر) و
تاثیر آن در یادگیری حساب دیفرانسیل و انتگرال دوره پیش
دانشگاهی |
کارشناسی ارشد |
مشاور |
منیره عباسی
|
آذرماه 87
|
بررسی اثربخشی میزان دقت ریاضی
و اضطراب ریاضی دانشجویان با سبک های متفاوت شناختی بر عملکرد
حل مساله درس جبر دانشگاهی |
کارشناسی ارشد |
راهنما |
محبوبه جوانمرد برگرد
|
آبان ماه 87
|
مطالعه نقش خودکارآمدی دانش
آموزان با سبک های متفاوت شناختی در حل مسائل کران باز ریاضی |
کارشناسی ارشد
|
راهنما |
نجمه فرساد
|
آذر ماه 87
|
بررسی میزان اثربخشی حافظه
فعال و سبک های یادگیری (همگرا/ واگرا) بر عملکرد ریاضی دانش
آموزان دختر دوم ریاضی دبیرستان شهر قوچان |
کارشناسی ارشد |
راهنما |
علی اکبر حسینی |
زمستان 87
|
بررسی نقش طرحواره های ریاضی
در کاهش بار حافظه فعال شاگردان و یادگیری معنی دار آنان در
درس حسابان |
کارشناسی ارشد |
راهنما |
مریم اکبریان
|
زمستان 87
|
بررسی تاثیر تفکر همگرا/ واگرا
در به کارگیری استراتژی فراشناخت روی عملکرد دانش آموزان دختر
دبیرستانی در حل مسائل ریاضی |
کارشناسی ارشد |
راهنما |
ناصری |
زمستان 87 |
ارتباط میان مفاهیم ریاضی و
تصویر ذهنی آن ها نزد شاگردان ازطریق بررسی پنداشت های غلط
آنان به هنگام یادگیری مفاهیم و حل مساله |
کارشناسی ارشد |
راهنما
|