دکتر فریبرز رحیم نیا                                            سوابق آموزشي

صفحه اول

 

مدارج تحصيلي:

·        كارشناسی:  مديريت بازرگاني (دانشگاه تهران 1367)

·        كارشناسي ارشد: مديريت بازرگاني (دانشگاه تهران 1371)

·        دكتري:  مدیریت استراتژیک (دانشگاه سالفورد انگلستان 1385)

 

 

راهنمايي پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد

·   بررسي تأثير استراتژي تمايز پورتر بر عملکرد سازماني از طريق بسته‌بندي کالاها در شرکت‌هاي مواد غذايي آستان قدس رضوي

·   بررسي رابطه بين ساختار و هزينه سرمايه در بانک پارسيان و بهينه‌سازي آن به‌منظور افزايش سود سهامداران

·   بررسي تأثير هوش فرهنگي بر عملکرد وظيفه‌اي

·   بررسي جهت‌گيري استراتژيک بر موفقيت صادرات در شرکن‌هاي بازرگاني واقع در شهر مشهد

·   بررسي مدل تعاملي رويکرد استراتژيک، فرهنگ سازماني و محيط در سازمان‌هاي صنعتي کوچک و متوسط

 

مشاوره پايان‌نامه‌هاي کارشناسي ارشد

·   بررسي رابطه ميان باورهاي معرفت‌شناختي مديران با نگرش آن‌ها به برنامه ريزي استراتژيک درآموزش عالي

·   بررسي رابطه بين هنجارهاي علم و توليدات علمي در نظام آموزش عالي

·   نقش ارباب رجوع در ارتقاء کيفيت خدمات

 

ü      راهنمايي بيش از 14 پايان‌نامه‌هاي کارشناسي

 

 Qualifications:

·         B.sc.:  Business management, University of Tehran, Iran, 1988.

·         M.sc.: Business management, University of Tehran, Iran, 1992.

·         Ph.D.:  Strategic management, University of Salford, U.K, 2006.

 

Supervision of M. A. Thesis

·   Impact of differentiation strategy of Porter on organizational performance via goods packaging in nutrition companies of Astan Ghods Razavi

·   Study of the relation between structure and cost of capital in the parsian bank and it’s optimally in the order to increase the profit of stakeholders

·   The Investigation of Impact of Cultural Intelligence on Managers Task Performance

·   The impact of strategic orientation on the export success in trading companies in mashhad

·   Study the interactive model of strategic approach, organizational culture and environment in small and medium industrial organizations

 

Advice of M. A. Thesis

·   Epistemological belief and strategic planning in higher education

·   Norms of science and  scientific products in the higher education system

·   Role of clients in the improvement of service quality

 

Supervision of more than 14 B. A. Thesis